יעקב קבב – 35 שנה של בשרים מצוינים בצפון

שיפודים לוהטים, סלטים ביתיים טעימים ותוספות חמות – וכל זה במנות נדיבות או בארוחות עסקיות משתלמות. זה מה שרשת יעקב קבב, רשת מסעדות בשרים על האש מציעה ללקוחותיה באזור חיפה כבר כמה עשורים.

יש לא מעט מסעדות בשרים בחיפה, אבל הניסיון של הרשת הוותיקה בסיפוק תאוות הבשרים של התושבים, העובדים והמבקרים באזור הצפון הוא זה שהופך אותה לכל כך אהובה ומצליחה זה זמן.

יש לרשת יעקב קבב ארבעה סניפים (סניף יעקב קבב בת גלים, סניף יעקב קבב קריית חיים ועוד שני סניפים בעיר התחתית ובנשר) , ובכולם תמצאו תפריט כשר ומלא באוכל מעולה. בכל אחד מהסניפים מחכות לכם ארוחות עסקיות שמביאות אליכם הרבה אוכל במחיר משתלם במיוחד, וגם מנות בודדות בפיתה, בלאפה ובבאגט.

הזכרנו ארוחות שמביאות אליכם הרבה אוכל? אכן כן, כי רשת יעקב קבב מאפשר לכם להזמין ארוחות בשרים משובחות במשלוח עד פתח הדלת.

הזמנת משלוחים מהסניפים שלנו היא קלה ופשוטה בזכות אפליקציית משלוחה – פשוט בוחרים בקליק את המנות שרוצים, מוסיפים את פרטי המשלוח ושולחים אלינו את ההזמנה בקליק נוסף.

מה שנותר לכם לבחור הוא מה תרצו לטרוף הפעם – אולי כבדי עוף בפיתה עם עגבנייה, פלפל חריף מטוגן, כרוב לבן, חומוס ועמבה? ומה עם עסקית של שווארמה חמה בתוספת כרוב כבוש, חצילים מטוגנים וסלט קולסלאו ובליווי טחינה, חריף ומג'דרה?

אם הצלחנו לפתוח לכם את התיאבון, אז תדעו שיש סניפים שמציעים לכם גם לפתוח שולחן עם בני משפחה או חברים בארוחה שכוללת כמה סוגי בשרים, סלטים, פיתות, חומוס ובקבוק שתייה משפחתי.

בקיצור, אם אתם רעבים לבשר טוב אתם הולכים למצוא כאן את מבוקשכם ועוד: לא רק שווארמה וכבדי עוף אלא גם נקניקיות חריפות, שניצל דג מטוגן, קציצות מרוקאיות, הקבב המפורסם שלנו (איך לא?), מעורב ירושלמי, לבבות, פרגית ועוד ועוד.

ומה חוץ מזה? פלאפל! הפלאפל המשובח שלנו, שגם לו מוניטין מצוין כבר הרבה שנים, וכמובן הסלטים הביתיים שלנו, הצ'יפס הפריך ושאר הנשנושים שמלווים את המנות שלנו.

רק אל תשכחו להוסיף את השתייה שלכם, כי צריך מדי פעם לנוח ולהרטיב את הגרון במשהו קר – משקה קל או בירה צוננת. מה שבטוח – לא משנה כמה רעבים התחלתם – אחרי מנה שלנו תהיו שבעים ומרוצים.

אתם בוחרים איך להרכיב את המנה שלכם בדיוק כפי שאתם אוהבים, ואנחנו מספקים את מה שמרכיב אותה, וכל המרכיבים, מהבשר עד הרוטב, עשוי מחומרי גלם טריים ומשובחים.

זה מה שהופך את רשת יעקב קבב למוסד קולינרי שמחזיק מעמד כל כך הרבה זמן, וזה מה שהופך אותנו למקום שממש כדאי להזמין דווקא ממנו בכל פעם שמתחשק לכם להזמין משלוח בשרים בחיפה והסביבה.

בחרו בסניף הקרוב אליכם, הסתכלו בתפריט והתחילו לבחור את המנות שלכם להיום!
זה הולך להיות טעים!

חזור